חידוש רובה באמבטיה

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

טיפול ברובה בקרמיקה

אצלנו תקבלו שירות של תיקוני קרמיקות בצורה המדויקת ביותר. שירות מעולה מובטח.

חידוש רובה בקרמיקה באמבטיה – הסוד לבריאות וליופי!

חידוש רובה בקרמיקה באמבטיה הוא לא רק אסתטי הוא גם חשוב לבריאותכם הכללית. מטרת הרובה בראש ובראשונה היא סגירה ואטימת החריצים בין הקרמיקות. עם השנים חלה התקדמות משמעותית בחומרים ממנה עשויה הרובה, אך עם זאת, מיקומה בחלל רטוב ולח כמו חדר האמבטיה גורם להשחרתה וזיהומה. כיום ישנו פתרון יחסית זול ופשוט – חידוש הרובה של הקרמיקה באמבטיה .

למה הרובה באמבטיה מתלכלכת?

הרובה בחלל האמבטיה חשופה לתנאי לחות ויובש ומצויה בחריצי הקרמיקה מה שהופך אותה למצע נוח להצטברות של חיידקים, פטריות, עובש וכדומה. כאשר מנקים רובה או מחדשים רובה צריך להקפיד על:

· חומרי ניקוי מתאימים
· חומרי אטימה חזקים ועמידים
· מיומנות ודיוק
· ניסיון וותק בהכרת כל סוג רובה

כמה זמן לוקח לחדש רובה בקרמיקה באמבטיה ?

התהליך תלוי בגודל חלל האמבטיה, עם זאת הוא עורך מספר שעות, לגבי השימוש לאחר מכן יש צורך לפעול על פי הוראותיו של מחדש הרובה. חידוש הרובה ישרה חלל נקי, בריא ורענן. בנוסף, חידוש הרובה מבליט את אריחי הקרמיקה היפים שבחרתם לעיצוב האמבטיה או אלו שכבר קיימים.

ניקוי ביתי של הרובה באמבטיה מול חידוש מקצועי ניקוי ביתי:
רוב הלקוחות שפונים לחידוש רובה בחדר האמבטיה הם לקוחות בעלי ניסיון בניקוי עצמי של רובה בחלל האמבטיה ומבינים במה זה כרוך:

· שעות של קרצופים ושפשופים
· התעסקות עם חומרי ניקוי כימיים
· פגיעה ישירה באטימות הרובה

ועוד

לקוחות רבים מתארים את ניקוי הרובה כמטלה שנשארת לסוף, או עד שהלכלוך בה בולט ומציק לעין.

טיפ: נקו נכון ובאופן תדיר את הרובה בקרמיקה באמבטיה, השתמשו בחומרים נכונים וכלי ניקוי מתאימים, כדי למנוע הצטברות לכלוך ההופך לכתם קבוע שלא ניתן להסירו.

חידוש מקצועי:

כאשר פונים לחידוש מקצועי של הרובה, התוצאה ככל הנראה תראה הבדלים של שמים וארץ, חלל האמבטיה כולו יזהר ויראה רענן ומזמין לשימוש. חידוש הרובה הוא תהליך בו הרובה הישנה יכול לקרות ב-2 שיטות:

1. ניקוי הרובה הקיימת וחידושה
2. הסרה והחלפת הרובה הישנה ברובה חדשה

כמובן שבעל מקצוע מהתחום יכול בקלות ובמהירות לענות לכם לאיזה סוג של חידוש רובה אתם זקוקים.

כמה עולה חידוש רובה בקרמיקה באמבטיה ?

מחיר חידוש רובה באמבטיה תלוי בגודל קירות האמבטיה ואריחי הקרמיקה בו ונע בין מאות לאלפי שקלים. לקוחות רבים שפונים אלינו ל- צ'יבי אמבטיות , משתפים כי הרובה כבר שחורה או מקולפת בחלקה, מצב בו יש צורך בחידוש הרובה ומניעת נזקים נוספים בהקדם האפשרי – זאת לאחר שבזבזו שעות רבות ושילמו לא מעט כסף על חומרי ניקוי שונים ומשונים.

לאחר חידוש הרובה לקוחותינו נדהמים ומתחרטים שלא ביצעו זאת עוד קודם. נראות האמבטיה הזוהרת והרעננה במקום נראות הרובה השחורה ומזוהמת מפליאים כל פעם מחדש.

פוסטים קשורים בנושא חידוש רובה באמבטיות

תפריט נגישות