תיקון נקודתי בקרמיקה/ אריחים באמבטיה

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

תיקון נקודתי של קרמיקה באמבטיה 

מכה קטנה בקרמיקה לא חייבת להפוך לשיפוץ כולל של חדר האמבטיה. יש כיום מומחים לתיקון מכות וסדקים קטנים שנוצרו בקרמיקה שחוסכים לכם לא מעט כסף, זמן ומשאבים יקרים. אז בואו ננסה להבין מה זה אומר תיקון נקודתי של קרמיקה באמבטיה וכיצד אתם יכולים להימנע משיפוץ יקר ומיותר. 

כמה זמן לוקח תיקון נקודתי 

תלוי מאוד במקרה, ברוב המקרים השימוש הוא מיידי או לאחר זמן המתנה של עד 48 שעות, עד ייבוש כל החומרים בהם נעשה שימוש. 

טיפ: לפני כל עבודה, בקשו צפי והערכת זמני עבודה. הסיבה לכך היא שכל תיקון, גם תיקון נקודתי הוא שונה ודורש טיפול שונה. 

כמה עולה שיפוץ נקודתי של קרמיקה באמבטיה?

ישנן הערכות מחיר שניתן להשיג כבר בשיחת היכרות והייעוץ וישנם מצבים בהם חייב בעל המקצוע להגיע ולבחון את המצב בשטח. כך או כך, רק לאחר קבלת התמונה המלאה יוכל בעל המקצוע הוגן ואמין, לתת לכם הצעת מחיר. 

טווח המחירים בענף נע סביב ה- 350 ₪ ויותר הכולל דמי ביקור והשיפוץ הנקודתי, תלוי הקרמיקה והנזק אותו יש לתקן. 

שיפוץ נקודתי או שיפוץ כולל 

על מנת לענות על שאלה זו, יש צורך לחלק את הסיטואציה ל-2 מצבים: 

  1. חדר אמבטיה חדש 
  1. חדר אמבטיה ישן 

חדר אמבטיה חדש: אם מדובר על חדר אמבטיה וקרמיקה חדשה, תיקון נקודתי הוא הפתרון המהיר והטוב ביותר עבורכם. 

טיפ: אתרו בעל מקצוע המומחה לתיקון נקודתי, למשל צ'יבי אמבטיות, המנוסים בכל סוגי התיקונים הנקודתיים בהם תתקלו בקרמיקה חדשה ושחזור הקרמיקה עד מלוא שביעות רצונכם. 

חדר אמבטיה ישן: בחדר האמבטיה ישן, הדילמה גדולה יותר, תלוי עד כמה ישן כמובן, אבל נניח שהכל תקין, פרט לשבר או סדק נקודתי, אפשר ורצוי לטפל בהם מבעוד מועד על מנת שלא יחמירו ולשמירה על האסתטיקה בחדר האמבטיה. בנוסף, לסדקים ולשברים בקרמיקה יש נטייה להתרחב ולצבור לכלוך מזהם. 

טיפ: אם אתם לא רוצים לשפץ את חלל האמבטיה שלכם אבל הסדקים או השברים מציקים לכם, אל תתרגלו למצב – פנו למומחים לתיקונים נקודתיים של סדקים ושברים הנגרמים בקרמיקה באמבטיה. 

על חלל האמבטיה לא מתפשרים! 

חלל האמבטיה שלכם הוא החלל בו אתם ומשפחתכם מטפחים את עצמם, מתנקים, נרגעים ועוד. בנוסף לא פעם החלל משמש אורחים החווים גם הם את חלל מגוריכם, הסדקים והשברים בקרמיקה לא תורמים לרושם שנוצר מהחלל, שאמור להשרות שלמות ושלווה לכל מבקריו. 

לא תאמינו עד כמה שינוי קטן יכול לחולל שינוי כל כך גדול. יש משהו בשלמות הקרמיקה הן ישנה והן חדשה שגורם לנו להרגיש שלמים יותר, רק הפעם במחיר שלא קורע את הכיס או שתצטרכו לקחת עבורו הלוואה. 

לסיכום, בשביל שבר נקודתי לא צריך שיפוץ כולל – צריך מומחה מנוסה! 

 

הלבשת אמבטיה

פוסטים קשורים בנושא תיקון נקודות בקרמיקות

תפריט נגישות