איקון ראשי של האתר - ציבי אמבטיות

שיפוץ אמבטיה

שירות מהיר בפריסה ארצית

חומרים מקצועיים מתקדמים  המחזיקים לשנים

שיפוץ לכל סוגי האמבטיות ב – 100% תוצאה מדויקת

רוצים שנחזור אליכם להצעת מחיר? השאירו פרטים

שיפוץ אמבטיה בשיטה בלעדית ומקצועית 0 תקלות

אצלנו תקבלו שירות של שיפוץ אמבטיות על ידי הלבשת אמבטיות בצורה המדויקת ביותר ואמבטיה איכותית. שירות מעולה מובטח.

שיפוץ אמבטיה פתרון מצוין וחסכוני

אל תשברו את הראש ואל תשברו גם שום דבר באמבטיה. לא לחינם אנו נמצאים בתקופה מאוד מפותחת של חידושים, הרי כל זה נועד לשרת אתכם הלקוחות בצורה שתקל מאוד על החיים שלכם. צ'יבי אמבטיות קשוב לבעיה המוכרת כל כך של החשש מבית מבולגן שיכול להטריף אתכם לגמרי, עקב רצונכם המובן והברור של  מי שאומר לכם כי אין דרך קלה יותר ומהירה יותר לעשות זאת מבלי לוותר על האיכות כמובן, פשוט מטעה אתכם, וחבל כי ההפסד הוא כולו שלכם. כדאי להבין שאותו שיפוץ אמבטיה, מקצועי, איכותי ומקיף, של צ'יבי אמבטיות, הוא כזה המאפשר לכם להיכנס לאמבטיה משופצת בתוך זמן קצר יחסית וללא כל סיכון שתקבלו תוצאות נחותות חלילה עקב הסיום המהיר של העבודות. כל הסוד הוא שמדובר בשיטת  שאינה מצריכה פירוק מסורבל ומיותר של כל האמבטיה שלכם. הוותק והניסיון של צ'יבי אמבטיות הוא לשירותכם, תוכלו לקבל מידע מדויק וליהנות משיפוץ, שרבים כבר נהנו ממנו, מיד כשתצרו קשר.

מהירות

טכניקות ויכולות מהירות לשיפוץ כל סוגי האמבטיות וכל סוגי השיפוץ הנפוצים, תוך הקפדה על מקצועיות ואיכות גימורים גבוהה ובסטנדרטים גבוהים, המאפשרים שימוש באמבטיה תוך 24 שעות מתום השיפוץ.

לפני ואחרי

שיטות עיצוב ייחודיות לשיפוץ כל סוגי האמבטיות, הנעשות באמצעות ניסיון רב בהענקת שירותי שיפוץ אמבטיות, חידוש אמבטיות וחיפוי אמבטיות, שיפוצים ועיצובים מרעננים, תוצאות מפוארות, חדשניות ובהתאמה אישית לכל סוגי הלקוחות ובכל הכמויות.

היתרונות

שיפוץ אמבטיות מקצועי הנעשה בסטנדרטים גבוהים ומבטיח שתהנו מאמבטיה איכותית כחדשה למשך שנים רבות וללא צורך להחליפה בעתיד הקרוב או לשפצה שוב.

החיסכון

שיפוץ אמבטיות מקצועי ואיכותי שמשלב ידע, מיומנויות, טכניקות, ציוד מתקדם, חומרים איכותיים ותכנון שיפוץ מפורט, מבטיח שלאחר כל שיפוץ אמבטיה, האמבטיה תראה כחדשה ונחסוך את הדרישה לקנות אמבטיה חדשה באלפי שקלים.

כל מה שצריך לדעת על שיפוץ אמבטיה

אם האמבטיה שלכם כבר עומדת לשבוק חיים לחלוטין יש פתרון שיכול להקל עליכם מאוד.
ישנן אמבטיות שכבר איבדו כל סיכוי לחידוש או צביעה מאחר והן כבר מחוררות או מתפוררות ממש.
הלבשת אמבטיה היא שיטה יעילה שבה מניחים על האמבטיה הקודמת תותב אקרילי
שמביא לכך שאתם מקבלים אמבטיה עם חלק עליון חדש לגמרי ונוח לשימוש כמו כל מוצר חדש.
יש לדעת כי התקנת האמבטיה יכולה להתבצע רק על אמבטיות פח יציקה ואקרילי

אנו נותנים גם שירות של עקירת אמבטיה וכל הנלווה לכך:

אינסטלציה, החלפת אמבטיה לאגנית, החלפת כיור, החלפת ברזים, צביעת קירות בחדר האמבטיה, ריצוף בחדר אמבטיה, שיפוץ כללי בחדר אמבטיות וכל מה שנמצא בחדר אמבטיה.

מהלך של שיפוץ אחד החדרים הכי חשובים בכל מקום מגורים, הוא כזה שיכול להטריד את מנוחתם של בעלי הנכס. המחשבות המוכרות לגבי היקף העבודות, הבלגאן הזמני והדי ממושך, חוסר האפשרות להתרחץ והעלות הכללית של השיפוץ, הם דברים שיכולים להפריע לכל אחד. מדובר במחשבות הגיוניות ומוכרות מאוד שעוברות בראשו של כל בעל נכס בכל רחבי ישראל, ולכן חשוב לדעת כי היום שיפוץ אמבטיות יכול להיות מהלך שונה לגמרי.

אנשי מקצוע איכותיים מראים כיצד מעבר לעבודות השגרתיות במהלך של שיפוץ מסוג זה, אפשר בהחלט להיעזר בהם בצורה חדשנית ומרעננת הרבה יותר מאשר בעבר. עי צ'יבי אמבטיות בא להציג דרך שונה ומרשימה מאוד שמקצרת את העבודות אך לא מציגה שום התפשרות בכל הקשור לרמת התוצאה הסופית ולרושם העצום שהיא מדגישה. לכן אין צורך להרגיש לא בנוח אם רוצים לחדש את האמבטיה בצורה כמה שיותר איכותית ואפילו זולה.

צורת העבודה של צ'יבי אמבטיות היא בשורה אמיתית לכל בעל בית או דירה. זאת מאחר ומדובר במהלך מקצועי שבו נעשה שימוש בחומרים מתקדמים, בציוד מתאים ובטכניקות עבודה אחרות לגמרי. כך רואים בעלי הנכס  שאין צורך לעקור כלים סניטריים ואין צורך לפרק אריחים מהקירות. בזכות עבודות תיקון, ניקוי וחיטוי, ובזכות ציפויים עמידים בגוונים מרשימים האמבטיה משנה את פניה לשמחתם של הדיירים כולם.

פוסטים קשורים בנושא שיפוץ אמבטיות

קבלן שיפוץ אמבטיה

התבלטות חשובה בתחום השיפוצים כל מי שמעוניין לשפץ את האמבטיה יודע שדי בחיפוש מהיר של

תפריט נגישות